I když má náš sbor již více než 110. letou historii a v minulosti disponoval spoustou techniky - namátkou stříkačka tažená koňmi, později nákladní automobil TATRA 805, přívěs s motorovou stříkačkou PS-12 a podobně - v novodobé historii po znovuobnovení své činnosti začínal v podstatě s prázdnou garáží v hasičské zbrojnici.
Aktuálně používaná technika:
PS-8 (1952)
V létě roku 2011 se nám podařilo získat od jednoho z dloholetých členů SDH Mokrá Lhota motorovou stříkačku PS-8 z roku 1952 (viz foto ve fotogalerii).
Po několika týdení neúnavné práci členů sboru se podařilo uvést tuto stříkačku po 25 letech nečinnosti opět do chodu.
PPS-8 od firmy STRATÍLEK, Vysoké Mýto (1949)
V létě roku 2011 se členové SDH složili a za vybrané peníze zakoupili od SDH Chleby vyřazený přívěs PPS - 8 od firmy STRATÍLEK, Vysoké Mýto určený pro převoz motorové stříkačky PS-8 (viz foto ve fotogalerii).
Dle plánu činnosti na rok 2012 čeká tento příěs kompletní renovace a znovuuvedení do provozu.
ARO 240 (1986)
Pro svoji činnost jsme získali (zápůjčkou od sponzora) vozidlo ARO 240 z roku 1986 s benzínovým motorem L25. Vůz byl postupně dovybaven výstražným zvukovým a světelným zařízením, tažným zařízením pro tažení přívěsu PPS-8 a řadou dalších prvků. Těsně před zahájením lakování do červeno - bílé hasičské kombinace nám sponzor nabídnul zapůjčení většího vozu - UAZ-452A, který již byl připraven pro provoz u SDH.
Naše ARO bylo prodáno a dnes slouží při mapování turistických tras na Zakarpatské Ukrajině resp. při značení míst lavinových nebezpečí v tamních Karpatech - vice na http://www.karpaty.net/znackari/znackari.htm
Naše ARO 240 už slouží na Ukrajině:
UAZ 452A (1968)
aktuálně sbor používá pro dopravu stříkačky a členů sboru k požáru popř. pro dopravu na soutěže ale i další činnosti zapůjčený od sponzora automobil UAZ 452A s pohonem 4x4 vyrobený v Sovětském svazu v roce 1968 a původně používaný Československou lidovou armádou.
Náš UAZ 452A umožňuje převoz členů SDH, motorové stříkačky (bez přívěsu PPS-8 ale také s ním - podle potřeby) a také savic, hadic a dlších potřebných věcí. Díky redukci a pohonu 4x4 může vyjíždět i v zimně a pomáhat při vyprošťování v závějích uvízlých motoristů
AVIA A31 DVS12 tedy DA8-L1R na podvozku AVIA A31.1K (1989)
prozatím poslední rozšíření našeho autoparku (stav na červenec 2012) proběhlo po pořízení našeho nového dopravního automobilu na podvozku AVIA A31.1K.
Jedná se oklasický - mezi dorovolnými hasiči asi nejrozšířenější - typ dopravního automobilu. Náš konkrétní "kus" je již na modernizovaném podvozku s pětistupňovou převodovkou s řadící pákou na podlaze.
Původně tento vůz sloužil podnikovým hasičům a následně si odpracoval několik let u JSDHO Těškov.
Momentálně probíhá vybavování vozu a jeho další úpravy
PS-12R "ZÁSAHOVÁ" (1988)
díky starostovi města Bystřice Mgr. Štěpánkovi a zastupitelstvu města Bystřice se podařilo v roce 2012 zakoupit "zásahovou" přenosnou motorovou stříkačku PS-12R a přívěs pro její převoz PPS-12R viz. níže
Tato motorová přenosná stříkačka je momentálně využívána nejen pro případnou asistenci naší jednotky při likvidaci požáru v našem okrsku, ale také pro požární sport
PPS-12R (1988)
společně s přenosnou motorovou stříkačkou PS12R dostal Sbor dobrovolných hasičů v Mokré Lhotě do užívání od města Bystřice také částečně vybavený přívěs PPS-12R, který momentálně prochází renovací.
CAS 25 ŠKODA 706 RTHP tedy CAS 24/3500/200-M2R (1979)
v srpnu roku 2012 získal náš sbor od akciové společnosti Beneš a Lát a.s. za symbolickou jednu korunu cisternovou automobilovou stříkačku CAS 25 na podvozku ŠKODA 706 RTHP. Vůz dříve používali podnikoví hasiči Beneš a Lát a.s.
Aktuálně probíhá postupná renovace vozidla a to za plného nasazení do výjezdu v rámci IZS.